תקנון ומדיניות פרטיות

תנאים והגבלות

תנאים והגבלות:
עלית וי.אי.פי  (להלן: "החברה" או "אנחנו"), בעלת מלוא הזכויות בדומיין WWW.ELITEVIP-AGENCY
מברכת אותך על ביקורך באתר האינטרנט (להלן: "האתר") ו/או ביצוע פעולות באתר.
האתר מאפשר למבקריו (להלן: "המשתמשים" או "המזמין" או "אתה") לבצע פעולות,
 להזמין שירותים, לקבל מידע אודות תחומי העיסוק של החברה וכן להשאיר פרטי התקשרות לצורך יצירת קשר מטעם החברה. יובהר כי האמור לעיל לא יחול ככל ומועד ביטול העסקה הינו בתוך שבעה ימים (שאינם ימי מנוחה), קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
במקרה זה תגבה החברה מהמזמין דמי ביטול בשיעור של 100 ₪ מעלות ההזמנה.
במקרים בהם המזמין הוא אזרח ותיק, עולה חדש או אדם עם מוגבלות, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, בעסקה שנעשתה באמצעות מכר מרחוק, רשאי המזמין לבטל את ההזמנה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת המסמך נשוא ההזמנה, לפי המאוחר, וכן לא פחות משבעה ימים שאינם ימי מנוחה קודם למועד מתן השירות, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה למזמין.
ביחס להזמנות שחוק הגנת הצרכן אינו חל עליהן ושלא ננקב לגביהן במסמכי ההזמנה שיעור דמי ביטול מסוים, יהיו דמי הביטול בשיעור של 100 ₪ להזמנה. על אף האמור לעיל, החברה רשאית שלא לגבות דמי ביטול במקרה שהביטול ייעשה לא יאוחר מ- 24 שעות לפני מועד מתן השירות. דרכי ביטול להלן אפשרויות ההודעה על ביטול הזמנה: באמצעות אתר האינטרנט על ידי הקישור הבא :WWW.ELIEVIP-AGENCY.COM
באמצעות משלוח דוא"ל עם מלוא הפרטים לכתובת הבאה : OFFICE@ELITEVIP.AGENCY
בימים א'–ה' בין השעות 09:00-16:00

באמצעות שיחה טלפונית למספר 072-3922840

שינויים:
שינוי כל אחד מפרטי ההזמנה, לרבות זהות המזמינים, פרטי ואופן התשלום או השירותים המוזמנים לאחר סיום תהליך ההזמנה, עשוי להיות כרוך בתשלום דמי שינוי לחברה. על אף האמור לעיל, ככל שניתן לבצע שינויים, הדבר יתאפשר עד 24 שעות ממועד מתן השירות בפועל, וזאת ללא עלות נוספת.
ככל ויתבקש שינוי על ידי המזמין בתוך 24 השעות ממועד מתן השירות בפועל, ישולמו על ידי המזמין דמי טיפול בגובה של 50 ₪ עבור הזמנה אחת, קרי בעבור כל הנוסעים בגינם מתבקש השינוי כאמור. יובהר כי כל שינוי מבוקש על ידי המזמין הינו באחריותו הבלעדית וכי הוא מוותר על כל טענה כנגד החברה ו/או מי מטעמה בקשר עם שינוי כאמור.
אחריות החברה ומי מטעמה לא יישאו באחריות ישירה ו/או עקיפה לכל הנזקים שייגרמו למזמין או לצד ג', מכל סוג שהוא, לרבות נזקים ישירים, עקיפים, עונשיים או תוצאתיים, וזאת בגין אספקה לקויה של השירותים שהוזמנו באמצעות האתר ו/או מוקד ההזמנות ככל והשירותים סופקו בפועל על ידי ספקי השירותים, וכן החברה לא תישא באחריות לנזקים כאמור עקב גורמים שאינם תלויים בחברה ו/או בספקי השירותים כגון: שביתות, מזג אוויר, ימי חג, מגיפות, מלחמות וכדומה.

1. שירותים מטעם החברה
במסגרת התקשרותך עם החברה, יוענקו לך שירותים שונים באמצעות החברה ו/או באמצעות צדדים שלישיים, לרבות נותני שירותים בתחום ההסעות, שירותים מיוחדים וכדומה, והכל בהתאם להזמנה שנערכה (להלן: "ספק(י) השירותים“ ) יובהר כי התקשרותך עם החברה כמו גם הענקת השירותים באמצעות החברה ו/או באמצעות ספקי השירותים, כפופים לתנאי הזמנה אלו וכן לתנאי השימוש באתר www.elitevip-agency.com
בעת הזמנת שירותים הכוללים שירותים מטעם ספקי השירותים ייתכן ויחולו תנאים נוספים מטעם ספקי השירותים.

החברה מתחייבת לבצע את הזמנתך במיומנות, למסור לספקי השירותים את המידע הרלוונטי לעסקה ולוודא התאמת ההזמנה למבוקש, ואולם החברה לא תהיה אחראית לשיבושים ו/או לתקלות בלתי צפויות ושאינן בשליטתה, אם יחולו אצלה ו/או אצל ספקי השירותים, אלא אם ידעה או היה עליה לדעת מראש על אותה תקלה ו/או שיבוש. יובהר כי הזמנת השירותים אשר כרוכה בקבלת שירות מספקי השירות נעשית בכפוף לזמינותם של ספקי השירותים ובהתאם למידע הנמסר מספקי השירותים. עוד יובהר כי החברה כפופה להנחיות רשות שדות התעופה וגורמים ממשלתיים נוספים, וכי ייתכן כי חלק מן השירותים המוצעים על ידי החברה באמצעותה ו/או באמצעות ספקי השירותים יסופקו במתכונת מצומצמת, שונה או לא יסופקו כלל, וזאת לאור הנחיות מטעם רשות שדות התעופה (ו/או מי מטעמה) ו/או מטעם גורמים אחרים.

פרטי יצירת קשר עם החברה: 
דוא“ל ליצירת קשר עם החברה: office@elitevip-agency.com
טלפון של מוקד ההזמנות של החברה: 072-3922840

 2. נגיף הקורונה (COVID19)
מידע בדבר הנחיות ביחס לנגיף הקורונה ניתן למצוא בלינק הבא https://corona.health.gov.il. מתן השירותים ייעשה בכפוף להנחיות משרד הבריאות ו/או מי מטעמו. באחריות המזמין לוודא כי הינו עומד בכלל הדרישות, האישורים והמסמכים הנדרשים מטעם משרד הבריאות והרשויות הרלוונטיות, ולא תהא לו כל טענה ו/או דרישה כנגד החברה ביחס לכך.

3. התקשרות עם החברה

 במסגרת ההזמנה עריכת הזמנה באתר ו/או באמצעות מוקד ההזמנות משמעה העברת בקשה לחברה לערוך הזמנה לשירות המבוקש על ידי המזמין מטעם החברה ו/או ספקי השירותים, לרבות העברת כספי ההזמנה לספקי השירותים בהתאם לתנאים אלו ולדרישות המזמין. בעת ביצוע הזמנה באתר ו/או באמצעות מוקד ההזמנות, יידרש המזמין למסור מידע מסוים אודותיו אשר הינו הכרחי לצורך ביצוע השירותים מטעם החברה ו/או ספקי השירותים. יצוין במפורש, כי כל הזמנה אצל החברה הנה הזמנה על תנאי, וכפופה לאישור ההזמנה אצל החברה ו/או ספק השירותים ממנו הוזמנו השירותים עבור המזמין, ולפיכך אינה מחייבת את החברה ו/או את ספקי השירותים עד למועד קבלת אישור ומסירתו למזמין באמצעות טלפון ו/או דוא"ל. עריכת הזמנה באתר מתייחסת לאספקת השירותים הכלולים בהזמנה בלבד, ואינה קשורה, תלויה או מתייחסת לשום שירות נוסף בתשלום המתאפשר על יסוד ההזמנה עצמה.

בכל מקרה שלא ניתן אישור סופי לבקשת המזמין, כולה או חלקה, כרטיס האשראי של המזמין לא יחויב עד לקבלת אישור מהחברה ו/או מספקי השירותים.

שירותים לגביהם ניתן אישור סופי בעת ההזמנה או בתוך פרק הזמן שנקצב לאישור ספקי השירותים – מחירם סופי. מובהר בזאת כי עד לקבלת אישור סופי יכול המחיר להשתנות. על פי דרישה של ספקי השירות, וכי במקרה של שינוי כאמור תינתן למזמין אפשרות לבטל את ההזמנה ללא חיוב. ככל שיחול שינוי על פי דין בשיעור מיסים והיטלים כלשהם, החלים על המזמין מיום ההזמנה ועד ליום אספקת השירותים, ישולם ההפרש הנובע מהשינוי בגובה הרכיבים הללו, לפי העניין. בעת עריכת ההזמנה, מעניק המזמין לחברה את כל ההרשאות הנדרשות מטעמו לפעול ולקשור אותו בכל יחס חוזי עם ספקי השירותים, מקום בו נדרשת התקשרות זו במישרין ביניהם. הזמנת מוצר אחד באתר אינה תלויה ואינה קשורה בהזמנת מוצר אחר באותה הזמנה או בהזמנה נפרדת, אלא אם נמכרו המוצרים מלכתחילה יחדיו.

הזמנה אחת באתר אינה קשורה ואינה מתייחסת בדבר להזמנה אחרת, אלא אם צוין הדבר במפורש במסמכי ההזמנה.
מובהר במפורש, כי החברה לא תישא באחריות לאספקה לקויה של השירותים בפועל מטעם ספקי השירותים, בין בשל תקלות הקשורות בספקי השירותים עצמם, ובין בשל תקלות שאינן קשורות בהם, כגון: שביתות, מזג אויר גרוע, תקלות בלתי צפויות, מגיפות, מלחמות וכיוצא בזה.
כל התמונות המופיעות באתר הן להמחשה בלבד, ואין להסתמך עליהן. החברה רשאית לסרב לספק שירותים באמצעותה ו/או באמצעות ספקי השירותים מכל סיבה שהיא ובשיקול דעתה הבלעדי, ולמזמין לא תהא כל טענה ו/או דרישה כנגד החברה לעניין סירוב זה.
יובהר כי הזמנה מעל ל– 20 אורחים מחייבת פניה למוקד ההזמנות של החברה באמצעות דוא"ל בלבד לטובת הצעת מחיר פרטנית, וכי תנאי הזמנה אלו ותנאי השימוש באתר יחולו בקשר עם הזמנה כאמור בשינויים המחויבים. יובהר כי זמן ההגעה לפני הטיסה לצורך קבלת השירות הינו בין שעתיים לשעתיים וחצי. ככל ותהיה חריגה ממשך השירות מכל סיבה שהיא המשך מתן השירות יהיה כפוף לצרכים תפעוליים ובעלות נוספת כפי שייקבע על ידי החברה בנסיבות העניין.

4. בשרות דרכונים
המראה- יפגוש נציג מטעם החברה את הנוסע בשער 01 בנתב"ג וילווה אותו בתחנות הרלוונטיות בנתב"ג, לרבות סיוע לנוסע עם כבודתו (עד 4 מזוודות) מעל כמות המזוודות המצוינת באפשרות הנוסע להזמין דייל נוסף, שירות סבל או לחילופין לסייע בעצמו, בידוק בטחוני, דלפק הצ'ק–אין, בידוק כבודת היד וביקורת גבולות. יובהר כי ייתכן כי חלק מסוים מן השירות או כולו לא יינתן בפועל, בין באופן זמני או לצמיתות ו/או השירותים יינתנו במתכונת שונה מעת לעת, הכל בהתאם ליכולתה של החברה להעניק את השירותים אשר נובעת, בין השאר, מהנחיות רשות שדות התעופה, הנחיות גופים אחרים וכיו"ב. יובהר כי החברה לא תישא באחריות ביחס להיקף ו/או אופן מתן השירותים הניתנים על ידה כאמור.

5. בשרות מהמטוס
 המראה נחיתה במסגרת השירות, יינתנו לנוסע שירות  כמתואר לעיל, במסגרת השירות, יפגוש נציג מטעם החברה את הנוסע ביציאה משרוול המטוס, ילווה את הנוסע לביקורת גבולות, באופן רגלי או באמצעות רכב (ככל והדבר מתאפשר מבחינה תפעולית ורק במידה והמטוס אינו מתחבר לשרוול), יסייע לנוסע בביקורת הגבולות, רשאי לסייע לנוסע עם כבודתו (עד 4 מזוודות) מעל כמות המזוודות המצוינת באפשרות הנוסע להזמין דייל נוסף, שירות סבל או לחילופין לסייע בעצמו, יסייע לנוסע בעמדות הבידוק (ככל ויידרש) וילווה את הנוסע ליציאה או למפגש עם נהג ייעודי. יובהר כי ייתכן כי חלק מסוים מן השירות או כולו לא יינתן בפועל, בין באופן זמני או לצמיתות ו/או השירותים יינתנו במתכונת שונה מעת לעת, הכל בהתאם ליכולתה של החברה להעניק את השירותים אשר נובעת, בין השאר, מהנחיות רשות שדות התעופה, הנחיות גופים אחרים וכיו"ב. יובהר כי החברה לא תישא באחריות ביחס להיקף ו/או אופן מתן השירותים הניתנים על ידה כאמור.

6. שירות טרמינל פרטי
 המראה נחיתה במסגרת השירות, יפגוש נציג מטעם החברה את הנוסע בכניסה לטרמינל הפרטי. בזמן שהיית הנוסע בטרמינל, יבצע נציג החברה עבור הנוסע את הבידוק הבטחוני, תהליך הצ'ק–אין ושליחת המזוודות. עם הגעת שעת העליה למטוס ילווה הנציג את הנוסע לביקורת הגבולות בטרמינל הפרטי וידאג להסיעו ברכב למטוס. במסגרת השירות, יפגוש נציג מטעם החברה את הנוסע ביציאה משרוול המטוס, יסיע את הנוסע ברכב אל הטרמינל הפרטי. בזמן שהיית הנוסע בטרמינל, יבצע נציג החברה עבור הנוסע את איסוף כבודתו של הנוסע מהמסועים (עד 4 מזוודות). יובהר כי ייתכן כי חלק מסוים מן השירות או כולו לא יינתן בפועל, בין באופן זמני או לצמיתות ו/או השירותים יינתנו במתכונת שונה מעת לעת, הכל בהתאם ליכולתה של החברה להעניק את השירותים אשר נובעת, בין השאר, מהנחיות רשות שדות התעופה, הנחיות גופים אחרים וכיו"ב. יובהר כי החברה לא תישא באחריות ביחס להיקף ו/או אופן מתן השירותים הניתנים על ידה כאמור.

7. שירות הסעות פרטי

 במסגרת השירות תספק החברה, באמצעותה או באמצעות ספקי השירותים, שירות הסעות פרטי בארץ ובעולם. כלי הרכב אשר ישמשו את החברה או את ספקי השירותים ייבחרו על פי כמות הנוסעים המבוקשת מטעם המזמין, לרבות מונית, ואן או מיניבוס. יובהר כי תתכנה עלויות נלוות לשירות, בהתאם לבקשות מטעם המזמין ו/או בנסיבות העניין, לרבות (אך לא רק) בשל שינוי בכמות הנוסעים, שינוי בסוג הרכב, נסיעה בכבישי אגרה, איסוף מכתובת שאינה נמל התעופה, איחורים בטיסות מעל זמן מסוים, עצירות ביעדי ביניים, סבלות מ/אל פתח הבית, הוספת כיסא תינוק/בוסטר ועוד. הודעה בדבר עלויות נוספות תימסר למזמין מטעם החברה ו/או ספקי השירותים כמתחייב בנסיבות העניין. נסיעה בכבישי אגרה תחויב על פי כמות המקטעים.

הסעה לנוסע אחד או שניים תבוצע במונית מרצדס או בואן תיירות. נסיעה במונית עם כמות העולה על 3 מזוודות או שני נוסעים תחויב כוואן.
באיסוף מכתובת שאינה נתב“ג תיגבה תוספת המתנה של 130 ₪ על כל חצי שעת המתנה משעת האיסוף המקורית. בנחיתה בנתב“ג מעבר לשעה וחצי המתנה מזמן הנחיתה הסופי, ההסעה תחויב במלואה. מעל 6 נוסעים / מזוודות ועד 9 נוסעים. תוספת 50% , מעל 9 מזוודות יבוצע חיוב כמיניבוס.
עצירה ביעד נוסף באותה עיר בהתאם לציר הנסיעה, יחויב בתוספת 93 ₪ עצירה ביעד נוסף מחוץ לעיר בהתאם לציר הנסיעה, יחויב בתוספת 115 ₪ סבלות מ/אל פתח הבית או הדירה ע“פ דרישת לקוח: 225 ₪ כיסא תינוק/בוסטר תוספת של 39 ₪ בכפוף לזמינות תנאי ביטול להעברות – עד 14 שעות לאיסוף מכתובת ועד 4 שעות לפני שעת הנחיתה ללא חיוב.
מתחת לזה בחיוב מלא תנאי ביטול הצמדות והעברות בואנטאסטיק וCLASS S – עד 36 שעות ללא חיוב, מתחת לזה בחיוב מלא.

8. תשלום וחיוב
מחירי השירותים מופיעים תחת הלשונית רלוונטית באתר. החברה רשאית לעדכן את המחירים, מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. תשלום בגין הזמנה שבוצעה מטעם המזמין יעשה באמצעות כרטיס אשראי בבעלות המזמין בלבד. יובהר כי בגין חלק מהשירותים המצויים באתר יידרש המזמין לפנות לחברה באמצעות טלפון ו/או דוא"ל, וכי המזמין לא יוכל לבצע תשלום ישירות באתר בגין שירותים כאמור. החברה רשאית להציע הסדרי תשלום מיוחדים עבור לקוחות מסוימים והכל בשיקול דעתה הבלעדי. המחירים המוצגים באתר הינם בש"ח, אולם החיוב בגין ההזמנה יבוצע במטבע הדולר.
שער החליפין הינו השער הקבוע במועד ביצוע ההזמנה. כל עמלה הנדרשת מן המזמין לשם תשלום בכרטיס אשראי תחול על המזמין.
החיוב הוא בדולרים ושער החליפין השער הנכון למועד ביצוע ההזמנה ולא מועד מתן השירות.

9. ביטולים, שינויים והחזרים
ביטול על פי חוק הגנת הצרכן המזמין רשאי לבטל את ההזמנה וזאת בתוך 14 ימים מיום ההזמנה (או קבלת אישור ההזמנה בדוא"ל, לפי המאוחר), אך לפחות 7 ימי עסקים לפני מועד מתן השירות.
דמי הביטול הינם בשיעור של 5% מעלות ההזמנה או 100 ₪ (לפי הנמוך) .2 נגיף הקורונה – 19COVID(מידע בדבר הנחיות ביחס לנגיף הקורונה ניתן למצוא בלינק הבא https://corona.health.gov.il). מתן השירותים ייעשה בכפוף להנחיות משרד הבריאות ו/או מי מטעמו.
באחריות המזמין לוודא כי הינו עומד בכלל הדרישות, האישורים והמסמכים הנדרשים מטעם משרד הבריאות והרשויות הרלוונטיות, ולא תהא לו כל טענה ו/או דרישה כנגד החברה ביחס לכך.

10. דרכי ביטול
 להלן אפשרויות ההודעה על ביטול הזמנה:
 באמצעות אתר האינטרנט על ידי הקישור הבא : www.elitevip-agency.com באמצעות משלוח דוא"ל עם מלוא הפרטים לכתובת הבאה :
office@elitevip-agency.com.
בימים א'–ה' בין השעות 09:00-16:00 באמצעות שיחה טלפונית למספר 072-3922840

11. שינויים
שינוי כל אחד מפרטי ההזמנה, לרבות זהות המזמינים, פרטי ואופן התשלום או השירותים המוזמנים לאחר סיום תהליך ההזמנה, עשוי להיות כרוך בתשלום דמי שינוי לחברה. על אף האמור לעיל, ככל שניתן לבצע שינויים, הדבר יתאפשר עד 24 שעות ממועד מתן השירות בפועל, וזאת ללא עלות נוספת. ככל ויתבקש שינוי על ידי המזמין בתוך 24 השעות ממועד מתן השירות בפועל, ישולמו על ידי המזמין דמי טיפול בגובה של 50 ₪ עבור הזמנה אחת, קרי בעבור כל הנוסעים בגינם מתבקש השינוי כאמור. יובהר כי כל שינוי מבוקש על ידי המזמין הינו באחריותו הבלעדית וכי הוא מוותר על כל טענה כנגד החברה ו/או מי מטעמה בקשר עם שינוי כאמור.

12. אחריות החברה
אחריות החברה ומי מטעמה לא יישאו באחריות ישירה ו/או עקיפה לכל הנזקים שייגרמו למזמין או לצד ג', מכל סוג שהוא, לרבות נזקים ישירים, עקיפים, עונשיים או תוצאתיים, וזאת בגין אספקה לקויה של השירותים שהוזמנו באמצעות האתר ו/או מוקד ההזמנות ככל והשירותים סופקו בפועל על ידי ספקי השירותים, וכן החברה לא תישא באחריות לנזקים כאמור עקב גורמים שאינם תלויים בחברה ו/או בספקי השירותים כגון: שביתות, מזג אוויר, ימי חג, מגיפות, מלחמות וכדומה.

הערך המוסף שלנו

ניסיון

מעל ל 20 שנות ניסיון בענף התיירות

איכות

שירות, מוצרים מגוונים ואיכות ללא פשרות

סיפוק

מעל ל 30,000 לקוחות מרוצים ברחבי העולם

שירות

שירות קצה לקצה 360

מייסד: אביעד רודן

נולד בשנת 1966, נשוי ואב ל-מעיין, אביב וטל.

רב סרן (מיל.) בצה”ל, תפקידו האחרון היה מפקד פלוגה בחטיבת שריון.


בעל תואר MBA במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ובנוסף בוגר לימודי “משא ומתן במציאות מאתגרת”.

בשני העשורים האחרונים התמחה בענף תיירות ה VIP כולל מתן שירותים במגוון רחב של תרבויות ומדינות.

אביעד רודן משמש כיועץ שירותי VIP בשדות תעופה בישראל ובעולם בתפקידו האחרון שימש כסמנכ”ל VIP של Laufer Aviation GHI, לאחרונה אביעד ייסד את “עלית VIP” ומשמש כמנכ”ל החברה שירותי ייעוץ VIP והספקית הגדולה והמובילה בישראל.
elite – עלית VIP – אביעד רודן

 
 
אביעד רודן מנכל עלית VIP

שירותים ופתרונות 

מאפשרים לך להתפנות לענייניך העסקיים צוות המומחים שלנו מציע שירותי נסיעות עסקיות מותאמים אישית ברמה הגבוהה ביותר לאנשי עסקים וצוותי ניהול בכירים, כמו גם לאנשים פרטיים, למטרות חופשה יוקרתית ומפוארת, המעוניינים לחיות את חייהם במלואם ולמצות את הפוטנציאל הגבוה שהם מציעים. “עלית VIP” מספקת פתרונות אישיים ועסקיים שיעזרו לך לנהל את הזמן שלך בצורה יעילה יותר.

צור קשר

רוצים להקדים אותנו? ניתן להשיג אותנו במספר הזה: