טיול VIP יוקרתי ללא גבולות מתל אביב למסעדת שני כוכבי מישלן בפריז ב-48 שעות

נסו לדמיין את הרגע הזה שבו אתם מקבלים יד חופשית לתכנן בילוי זוגי בלתי מוגבל בתקציב. זה מה שקרה לי בוקר אחד כשהטלפון צלצל ומעברו השני של הקו אשת עסקים ישראלית מוכרת ביותר, לטובת פרטיותה נקרא לה אסתר. היא חיפשה דרך להפתיע את בעלה, שניהם בעשור השישי לחייהם. "אני רוצה בילוי יוצא דופן מכל מה שהכרנו" פתחה, "משהו שיעשה לי ולבעלי את סוף השבוע הקרוב לבלתי נשכח. אנחנו רוצים לצאת ביום חמישי ולחזור בשבת. כל האפשרויות פתוחות – כולל התקציב. מה אתה יכול להציע לנו?"

סקרן אותי לדעת איך קרה שהאתגר הגדול ביותר בתחום שירותי הקונסיירז' התגלגל לפתע לפתחי? האם זה היה בזכות הקשר לכרטיס האשראי היוקרתי Cinturion של Amex, או אולי לכרטיס World Elite, אחד מכרטיסי האשראי המיועדים רק למחזיקים בסכומים גבוהים מאד? מעטים האנשים בעולם ובישראל בפרט המחזיקים בכרטיס העשוי טיטניום. אסתר, על אף שיש שברשותה אחד מאותם כרטיסים, הגיעה אלי דווקא דרך לקוחה אחרת של עלית VIP שיעצה לה "תתקשרי לאביעד ומכאן הכל יהיה מסודר".

הייתה לה מטרה אחת וברורה מאוד: לחגוג בגדול עם הטוב ביותר מהטוב ביותר. אין לה הגבלת תקציב, ואני, עם דמיון שלא מכיר גבולות, נקלעתי לסערה של רעיונות. בעודה מדברת, בראשי נרקם רעיון כל כך מופרך, עד ששאלתי את עצמי האם השתגעתי? הרי אין דבר כזה ומעולם לא שמעתי על זה. הרעיון שעלה בראשי הקודח היה להטיס אותם לפריז, למלון PENINSULA , ומשם לארוחת ערב במסעדת יוקרה זוכת שני כוכבי מישלן.

על פניו נשמע רעיון נהדר, נכון? אך האם ייתכן שמשהו כזה אפשרי ליישום? ידוע שארוחה במסעדה עם שני כוכבי מישלן דורשת הזמנת שולחן שישה חודשים מראש מינימום. חשבתי לשתף אותה ברעיון אך לא העזתי. כגודל ההתלהבות כך גודל האכזבה במידה ואכשל במשימה. החלטתי ללכת כנגד כל הסיכויים, שחררתי את הראש וניגשתי לעבודה.

בניתי את מעטפת החבילה: מכונית פאר מפנקת תסיע אותם לנתב"ג, ישירות לטרקלין VIP ממנו יעלו על מטוס פרטי לפריז. יעד הנחיתה פריז-לה-בורג'ט ( P'aris-Le Bourget ) – שדה התעופה הפופולרי ביותר בפריז ובסביבתה לטיסות עסקים פרטיות. רק 25 דקות נסיעה ממרכז העיר. שם ימתין להם רכב רולס רויס אשר יסיע אותם למלון PENINSULA ומשם ייצאו לארוחה במסעדת המישלן המדוברת.

לאחר התכנון המקדים ויצירת תיאום בין הגורמים השונים, ניגשתי לשלב המאתגר מכל – הארוחה במסעדת היוקרה. כמובן שלא התקשרתי למסעדה הרי פנייה ישירה למסעדה תהיה ללא תוחלת. האפשרות להשיג שולחן בהתראה כה קצרה היא כמעט בלתי אפשרית. אבל בדיוק אותו "כמעט", זה הפתח שהייתי צריך כדי להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי.

התקשרתי לחברי ברנרד, בעל סוכנות קונסיירז' בצרפת. ביקשתי ממנו להפעיל את כל קסמיו כדי לארגן רולס רויס שימתין להם ליד המטוס ושולחן לשניים במסעדת מישלן. "בתמורה לכך תקבל ממני מה שתרצה" הבטחתי לו. ברנרד לא איכזב ודאג לכל פרט.

בתום מאמצים רבים מה שנראה כבלתי נתפס אכן קרה. באותו יום חמישי חיכה מתחת לביתם של בני הזוג רכב מרצדס S CLASS שחור עם נהג מעונב, שנהג אותם אל שדה התעופה. את פניהם קיבל  דייל VIP שהוביל אותם אחר כבוד לטרקלין האח"מים, וממנו ישירות למטוס הפרטי. עם הנחיתה חיכה להם נהג הרולס רויס ולקח אותם למלון PENINSULA המפואר. לאחר שהתארגנו והתרעננו, יצאו אל גולת הכותרת של הטיול – מסעדת יוקרה זוכת שני כוכבי מישלן בלב פריז הרומנטית. אסתר ובעלה סיכמו זאת כארוחה מהטובות שאכלו אי פעם. למחרת, בצהרי יום שבת המריאו חזרה הביתה. החוויה באותו סופ"ש בפריז, הפכה לזיכרון בלתי נשכח עבורם ועבורי. בכל זאת, הצלחתי להגשים חלום שנראה כל כך בלתי אפשרי.

שירותי אבטחה סמויה

השירות החשאי: אבטחת VIP סמויהכמעט בכל רגע נתון יש בישראל אח"מים המקיימים פגישות ברחבי הארץ – בין אם מדובר באדם יחיד, קבוצה, משלחת נשות ואנשי

קרא עוד ←
חוויית VIP ליום נישואין

חוויית VIP ליום נישואין

יקב במנזר עתיק, אוויר הרים ירושלמי, שטורדל וינאי בעיר העתיקה ומסעדת יוקרה. השעה הייתה עשר בבוקרו של יום אביבי באפריל. בכניסה למלון הילטון תל אביב

קרא עוד ←

רגעים רבים של פינוק ואיכות מחכים לך.

מלא את הטופס למטה ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

צור קשר

הנכם מוזמנים להיות בקשר ישירות עם המנכ"ל שלנו: