שירותי VIP נתב"ג - מובילים לאורך כל הדרך

ליווי נוסעים בנתב"ג

אנו מייצרים עבורכם חוויית טיסה שהיא הבדל של שמיים וארץ לעומת שאר הנוסעים. עלית VIP הינה מהמובילות בישראל בליווי נוסעים הממריאים והנוחתים בנתב"ג הפועלת מתוך חתירה למצוינות בתחום. תשכחו מהתייצבות בשדה 3 שעות לפני ההמראה, עמידה מתישה בתורים ועלייה למטוס כשכל התאים מעל המושב שלכם מלאים.

דיילי ודיילות שלנו בנתב"ג יעניקו לכם שירות VIP מלא, אדיב ומכבד לאורך כל הדרך מהכניסה לטרמינל ועד הכניסה למטוס ולהפך. ההיכרות העמוקה והיחסים שנרקמו עם השנים עם גורמי הביטחון, חברות התעופה השונות וביקורת הגבולות מאפשרת להעניק לכם ליווי יעיל ומהיר במיוחד. שירות VIP אמיתי שיביא אתכם לטיסה רגועים ונינוחים.

איך בדיוק עובד שירות הצ’ק אין נתב”ג שלנו:

שירות VIP

בנתב"ג לחברות ואנשי עסקים

עלית VIP מהווה כתובת לשירותי קונסיירג’ ושירותי VIP בשדה התעופה לאנשי עסקים, אישי ציבור וכוכבים בינלאומיים. בין אם אתם ממריאים לפגישת עסקים מעבר לים ובין אם החברה שלכם צפויה לארח בישראל אנשי עסקים מחו”ל, לעלית VIP יש את כלל האמצעים להעניק לכם מעטפת שלמה של שירותי VIP בנתב"ג, מחוצה לו ובשדות תעופה ברחבי העולם. 

שירות VIP

לממריאים מנתב"ג

הזמן שלכם יקר מדי מכדי להשקיע אותו בעמידה בתורים או יציאה לשדה התעופה 3 שעות לפני טיסה. אנו בעלית VIP תופרים שירות בהתאמה אישית ללוחות הזמנים שלכם, החל משירות הסעות לנתב"ג, דרך אירוח בטרקלין מצדה וטרקלין ארבל ועד ארגון שירות VIP בשדה התעופה במדינת היעד. בכניסה לטרמינל בנתב"ג ימתין לכם דייל או דיילת שידאגו לכבודה וילוו אתכם אל מתחם ה-VIP שם תעברו בידוק ביטחוני וצ'ק אין מהיר. גם בעמדות בידוק כבודת היד, ביקורת הדרכונים ובשער העלייה למטוס תקבלו קדימות.   

שירות VIP

לאורחים הנוחתים בנתב"ג

בין אם מדובר בקולגות ואנשי עסקים מחו"ל או אישי ציבור חוויית האירוח בישראל מתחילה עם הירידה מהמטוס. הקשבה והבנת צורכי הלקוח זו התשתית עליה בנוי השירות שלנו. האורחים החשובים שלכם יקבלו חוויית "שטיח אדום" מלאה מהמפגש בפתח שרוול המטוס, דרך ביקורת הדרכונים, איסוף הכבודה והיציאה. דיילי ודיילות עלית VIP מעניקים שירות ייצוגי המכבד את המעמד והמרחב האישי של מקבל השירות. לצד שירותי VIP בנתב"ג אנו בעלית VIP מומחים במתן שירותי הסעות לאורחים מחו"ל, הזמנת מלונות וטיולים אקסלוסיביים ברחבי ישראל. 
שירות VIP בנתב''ג

המשפחה חשובה מהכל:

שירות VIP בנתב"ג למשפחות

כשנתב"ג עמוס במשפחות כמוכם שחיכו לחופשת החג או החופש הגדול כדי לטוס, החוויה יכולה להיות מתישה ומתסכלת. בעיקר כשלילדים וגם למבוגרים יותר אין את הכוחות לעמוד שעות בתורים. השקעתם בכל פרט בחופשה, אל תתחילו אותה עייפים ועצבניים. 

דיילי שירות ה- VIP בשדה התעופה יחכו לכם בכניסה לטרמינל וידאגו להעביר את כל המשפחה ביעילות ובמהירות אל מתחם ה-VIP  שבו תעברו תישאול ביטחוני וצ'ק אין זריז, תעקפו את התורים לבדיקת כבודת היד והחתמת הדרכונים. מהר מאוד תמצאו את עצמכם מבלים ברוגע בין חנויות הדיוטי פרי או יושבים נינוחים עם כוס קפה. אנחנו בעלית VIP נעשה הכל כדי שהחופשה שלכם תתחיל לפני כולם.    

מצוינות יוצרת חווייה

שירות VIP אמיתי

חיסכון בזמן

שירות VIP יעיל שיביא אתכם מהר יותר למושב המטוס נינוחים ורעננים.

ראש שקט

דיילים בעלי ניסיון, מקצועיות ויחסים מצוינים עם כלל הגורמים בשדה התעופה.

שירות 360

היענות לכל בקשה בכל סדר גודל, באוויר וביבשה, 24/7 בארץ ובחו"ל.

דיוק בפרטים

תכנון אישי מדוקדק בהתאם למטרת הנסיעה ולוח הזמנים שלכם.

יחס מכבד

שמירה על פרטיות, מרחב אישי וליווי ייצוגי, אנושי ואחראי.

אודות “עלית VIP”

“עלית VIP” – הדור הבא של שירותי בוטיק, המציעה שירותי VIP ברמה הגבוהה ביותר.

שירותי VIP בשדות תעופה בישראל

שירותי קונסיירז’ ברחבי שדות תעופה בינלאומיים ומקומיים בישראל.

שירותי VIP בשדות תעופה ברחבי העולם

שירות VIP בשדות תעופה בעולם, אירוח בחדרי אח”מים ברמה הגבוהה ביותר על פני הגלובוס כולו.

 

ליווי מלא של נציג VIP

עזרה עם הכבודה

בידוק ביטחוני מהיר

ביצוע צ'ק אין מהיר

בידוק כבודת יד VIP

מעבר מהיר
בביקורת גבולות

שאלות נפוצות

ללקוחות עלית VIP התייצבות בנתב"ג כשעתיים לפני הטיסה זה מספיק כדי לעבור את כל התהליך.
בניגוד לכלל הנוסעים הנדרשים להגיע 3-4 שעות לפני הטיסה, שירות ה-VIP בנתב"ג מייתר את הצורך לעמוד בתור לבידוק הביטחוני, בצ'ק אין, בשיקוף כבודת היד, בביקורת דרכונים ובעלייה למטוס. טווח הזמנים יכול להשתנות לא באופן משמעותי בימים של עומס חריג במיוחד. ניתן לקבוע שעת הגעה מוקדמת יותר למי שמעוניינים ביותר זמן בדיוטי פרי או בטרקלין ה-VIP.

גם אתם יכולים להיות בין אלה שזוכים לבידוק ביטחוני וצ'ק אין במתחם VIP בשדה התעופה, בנפרד משאר הנוסעים. דייל שירות VIP בנתב"ג של עלית VIP יקבל את פניכם בכניסה לטרמינל וילווה אתכם עד לפתח המטוס. לאורך כל הדרך נסייע לכם עם המזוודות, תקבלו קדימות, תדלגו על התורים הארוכים ותקבלו שירות VIP מהיר ויעיל.

שירות VIP בשדה התעופה הינו רק אחד מכלל השירותים האקסקלוסיביים שחברתנו עלית VIP מספקת ללקוחותיה בארץ ובחו"ל: שירותי VIP בשדות תעופה ברחבי העולם, הסעות ברכבי שרד, השכרת מסוקים ומטוסים פרטיים, אבטחת אישים, שירותי עוזר/ת אישי/ת, מורי דרך מורשים משרד התיירות בכל שפה, לינה בבתי מלון, הפקת חופשות יוקרה בעולם ואירועים עסקיים.

כל אחד ואחת מכם המעוניינים להפוך את חוויית הטיסה לנעימה ורגועה, יכולים ליהנות מהשירות המקצועי והאדיב של דיילי ודיילות עלית VIP בנתב"ג. בחברה מהמובילות והמנוסות בתחום אנו מספקים שירותי VIP בנתב"ג לאנשים פרטיים, משפחות שיוצאות לחופשה עם הילדים, מפורסמים מהארץ ומחו"ל, אנשי ממשל ואישי ציבור נבחרים, אנשי עסקים, מנכ"לים ואורחים חשובים מרחבי העולם המגיעים לפגישות עסקים, כנסים וחופשות יוקרה בישראל.

שירותים שיעניינו אותך

רגעים רבים של פינוק ואיכות מחכים לך.

מלא את הטופס למטה ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

צור קשר

הנכם מוזמנים להיות בקשר ישירות עם המנכ"ל שלנו: