ארזתם לבד? כך יוצרים מזוודה מדוגמת

נוסעים מנוסים יודעים שהסוד של כל נסיעה מוצלחת טמון באריזה. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם עם מעט מדי בגדים או לשכוח משהו אקוטי, אבל בטח שאתם לא רוצים להיסחב עם קילוגרמים עודפים שלא ישרתו אתכם בכלום. במיוחד לא כשהיום חברות התעופה גובות מאיתנו על כל תוספת מיותרת.

http://gph.is/1yh1Df0

אבל מעבר למשקל אתם גם ממש לא רוצים מזוודה מבולגנת שבה אתם לא מוצאים שום דבר או שכל הבגדים שלכם מתקפלים ומתקמטים.

אז איך אורזים נכון? הנה ההמלצות שלנו:

בחירת מזוודה

המזוודה הנכונה היא Must! מעצבת האופנה הנודעת דיאן פון פירסטנברג, אמרה פעם "כשאתם מפצחים את הסוד למזוודה, אתם למעשה מפצחים, את סוד החיים". לפני שאתם אפילו מתחילים לחשוב על אריזה חישבו על בחירת המזוודה הנכונה. הקדישו זמן לחשוב על היעד, על מטרת הנסיעה ועל הגודל הדרוש לכם. גם למשקל של המזוודה עצמה יש חשיבות, כי בסופו של יום משקלה הוא חלק נכבד מהמשקל הכללי אותו תניידו ממקום למקום.

מזוודה, אריזות לנסיעה

הכנת רשימה

לעולם אל תזלזלו בכוחה של הרשימה. הפקת רשימה היא הדרך הטובה ביותר לוודא שלא תמצאו את עצמכם נזכרים בפריט סופר חשוב ששכחתם בבית, דווקא ברגע קריטי שבו תהיו הכי תהיו זקוקים לו. דרך טובה לייצר רשימה היא להתמקד בפעילויות שאתם יודעים שתעשו במהלך הנסיעה ופחות בכאלו שאולי תעשו. פעולה זו תעזור לכם למחוק מהרשימה פריטים שיש סיכוי לא גדול שתמשמשו בהם, ולהקדיש חלל במזוודה לפריטים שבוודאות תזדקקו להם. חשוב להתחיל ולהכין את הרשימה מספיק זמן טרם צאתכם אל היעד. זה יאפשר לכם להעריך טוב יותר מה הפריטים להם אתם תזדקקו.

מה לקחת לנסיעה

נסו לדמיין את מהלך היום שלכם. ייתכן ותגלו שלמרות שיעד הנסיעה הוא מקום קר מאוד, את רוב היום תבלו בחלל סגורים, מחוממים למכביר, כנהוג במדינות קרות. תובנה זו תוביל אתכם לארוז רק את הביגוד המינימלי ההכרחי לזמנים בהם תהיו בחוץ, כשאתם עוברים ממקום למקום, בעוד מירב הביגוד שאותו תיקחו אתכם הוא דווקא ביגוד קל, התואם את הטמפרטורה בתוך החדר המחומם.

שכבות רבותיי שכבות

אחד הפתרונות למזג אוויר מתחלף הוא לארוז סוגים שונים של לבוש שיאפשרו לכם להתאים עצמכם לכל מזג אוויר שיגיע. צעיף, למשל, הוא פריט שלא תופס הרבה מקום ויכול להיות בדיוק מה שתצטרכו כשהערב יורד והטמפרטורה צונחת. גם מספר חולצות דקות אותן ניתן ללבוש מתחת לכל סריג דק או סוודר יכולות להיות הפריט שהכי תשמחו שלקחתם אתכם.

images

אחסון בסיס המזוודה

אחד הטיפים הפחות ידועים הוא לארוז את הפריטים הכבדים ובעלי הצורה הלא שגרתית, בתחתית המזוודה (כלומר בחלק בו נמצאים הגלגלים): נעליים, פריטים אחרים בעלי צורה מחודדת או מוזרה. כשהפריטים הללו נמצאים בסמוך לגלגלי המזוודה זה עוזר לפזר את המשקל באופן שוויוני יותר על פני המזוודה, ומונע מהפריטים להינזק.

גלגל או קפל?

יש כאלו המעדיפים לקפל את הפריטים השונים, אך חשוב לקחת בחשבון שגם גלגול של פריטים מסוימים (סוודרים, מכנסיים, ג'ינסים), יכול להיות פתרון נוח – פתרון שגם חוסך מקום וגם מונע מהם להתקמט.

luggage-933487_960_720

שילוב פריטים

חשבתם פעם לשים את בקבוק הבושם שלכם בתוך הגרב? מה בנוגע לתחיבת מספר זוגות גרביים אל תוך המגפיים? תכשיטים, חגורות ומספר פריטים אחרים הם פריטים שניתן לשלב האחד בתוך השני, ובכך לחסוך מקום במזוודה. נסו להיות יצירתיים. זה ישתלם לכם.
ארזתם כמו מקצוענים? עכשיו כל מה שנותר לכם הוא ליהנות מהנסיעה!

שירותי אבטחה סמויה

השירות החשאי: אבטחת VIP סמויהכמעט בכל רגע נתון יש בישראל אח"מים המקיימים פגישות ברחבי הארץ – בין אם מדובר באדם יחיד, קבוצה, משלחת נשות ואנשי

קרא עוד ←

רגעים רבים של פינוק ואיכות מחכים לך.

מלא את הטופס למטה ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

צור קשר

הנכם מוזמנים להיות בקשר ישירות עם המנכ"ל שלנו: